ARG




Ohhh va sur jag blir, va ute med Tara för ett tag sen och när vi hade varit ute i 20 min så kom någon jävlahund framspringande till Tara o hon blev självklart glad o började vifta på svansen o hundjäveln högg tag i Tara och vägrade släppa taget o när ja blir rädd blir ja liksom helt stel så ja bara stod som någon idiot men till slut skrek jag till tjejen som hade hunden "ta bort din jävla hund från min" och hon ryckte o slet i sin hund och min hund gnällde o när hon väl fick bort sin hund var Tara helt blodig o ja började gråta o tjejen stod o sa förlåt o allt sen så åkte jag till djursjukhuset med Tara så nu ligger hon där.
O ja sitter hemma o surar o fattar inte, om sin hund är sån som hugger andra hundar ha då hunden i koppel så att inte sånt här händer.
Tara är inte spec gammal och inte alls stor hon har ju ingen chans när någon annan hund börjar bråka med henne.
Ohhh tycker så jävla synd om henne:(

Kommentarer
Postat av: Popruta

Guuuud så söt!! Hoppas hon repar sig!



Jag fattar inte heller grejen med lösa hundar om man inte har pli på dom, knappt ens då. Finns så många hundrädda, även om hunden är "den snällaste i världen" så vill man ändå inte ha den upphoppandes så man nästan välter. Är det dessutom en aggressiv hund så ska den verkligen hållas kopplad!!



Ibland undrar man ju nästan om det inte borde finnas hundkörkort...

2009-11-22 @ 00:18:27
URL: http://smyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0